Isnin, 29 Oktober 2012

Kehidupanku semakin bersinar dgn BB plus Kolagen

Repair ---> Rebuild ---> Renew (3 process yang dilakukan oleh BB plus)

  • BB plus diformulasi untuk merangsang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh.
  • Dihasilkan drpd 5,000gm kolagen ikan terhidrolisis utk memberikan penyerapan yang baik
  • Kofaktor seperti ekstrak biji anggur dan vitamin C ditambah utk melindungi rantaian kolagen pd kulit.
  • Dengan pengambilan BB plus setiap hari dapat menyerlahkan keremajaan kulit dan memberi kesihatan yang meyeluruh.

Pelbagai jenis kolagen yang ada dipasaran tapi bila mengamalkan BB plus saya amat berpuas hati dgn baru minum 5 paket sahaja dalam tempoh 2minggu perubahan memang ketara kesan jeragat mula hilang serta kulit lebih licin berseri serta lebih bermaya dan sekata.


Mengapa memilih BB Plus?

BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.


Ingin tahu lebih lanjut/Free info
Jom hubungi or sms
014-9114948 (ieja)
017-7991994 (Juki)

Tiada ulasan: