Jumaat, 21 Disember 2012

Terlalu sibuk dengan Fitting Customer Top corset Premium Beautiful

Salam...
Maaflah dah lama tak update blog almaklumlah sibuk dengan fitting customer untuk top corset premium beautiful yang hangat dipasaran.
Ingat lagi masa mula jual corset premium beautiful ramai member dok kutuk saya tapi bila dah guna member juga yang dok cerita kt member juga...
jadinya makin ramailh permintaan yg sangat berminat nak guna..
Kataorg daripada sayang duit untuk cantik jadi membazir duit untuk cantik!!! ah pening dengar ahahah...

Dulu saya sangup membazirkan duit dok beli corset jenama AXXX mahalh juga dlm rm 2++
tpi di punya gatal jangan cakaplh hanya tuhan je yg tahu smpi sikat rambut pun guna.Habis kulit bergaris mcm apa punyalh nak jaga badan punya pasal. Tapi bila dh guna Top Corset Premium Beautiful sejak daripada bulan 4 sampai sekarang bentuk badan jangan ckplh SX tu.. suami suka sgt tengok..yg bercalar bala tu semakin hilang.
Yang paling best dpt save duit suami dok beli pakaian dalam.. klu tak 2 bulan sekali ajak shopping beli pakaian dalam huhuhu...

Selain tu kulit semakin cantik n lembut sahaja, punggung perut dan juga lemak tempat tertentu semakin hilang. Istilah ayat Sayang isteri n Nak guna Lama isteri tu memang betul n tepat lagi..
Ingat lagi ayat suami saya kt saya ' kenapa dia tak jumpa corset in drpd mula lagi ' saya hanya tersenyum sahaja.

Cuba kalau tak pakai sehari pasti suami tertanya kt saya 'kenapa tak pakai' eheheh maknanya dia terlalu ambil berat akan diri saya..

Jangan kedekut duit untuk cantik dimata suami & para suami kena sentiasa jaga isteri kalau nak guna lama si isteri itu..

I love My BeauTy4U Life Top corset Premium Beautiful

more info for this please Call/sms/whataspp 014-9114948

Tiada ulasan: