Sabtu, 21 Julai 2012

Apa tu !!! ubat kurus takutlah....masuk hospital pulak....

Pada mulanya aku macam takut nak makan sebab sejak akhir2 in macam jenis produk dah macam pisang panas makin laku katakan... so dengan yakinnya jugalah aku minum lepas tu kauorg tahu apa jadi @#$%%^^
Mulalah sakit perut macam ada satu bom atom yang akan meletup kt bilik air... kesian bau kat satu rumah bilik (tapi airlah ehhhehe)... bukan tu je... kt lebih 3kali aku gi bilik air... tulah kehebatan Lacto-Lite ianya betul -betul buat aku tidak dok diam dalam masa 3hari....


Macam inlah muka aku time tu...

Apa kaorg ingat aku berhenti ke???? .... silap tu aku tetap minum tau.... sampai habis 1 kotak aku kerjakan sbb kenapa ????? sebabnya aku nampak perubahan pada diri aku dalam masa 1minggu tau daripada 78kg kepada 72kg tau... Beza sangat sampaikan rakan aku kt opis pun nampak perubahannya...

tulah macam-macam produk aku dah cuba akhirnya jadi apa aku ...aku buang kt tong sampah...Namum dengan ada nya Lacto-Lite minumam yang asaskan yogurt tau...ianya memang sedap serta mantap tu...

4 ulasan:

kromodok_86 berkata...

bagus jugak ye..hehe

cikyanxyanx berkata...

alohh , ciannyer die ><

Ieja Noh berkata...

Berani untuk mencuba...

Ieja faiziah berkata...

syukurlah perubahan ketara yang beliau inginkan