Sabtu, 28 Julai 2012

ALTENATIVE UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT.

Setiap pasangan yang berkhawin pasti ingin mempunyai zuriat sendiri. Tetapi ada juga diantara kita tidak bernasib baik kerana belum lagi diberikan rezeki untuk mendapat zuriat sendiri. Allah berikan dugaan untuk umatnya supaya kita berusaha dan bertawakal.

Antara faktor kegagalan untuk mengandung adalah period pain yang teruk dan masalah keputihan yang teruk

Ini menandakan bahawa wanita mempunyai masalah dalaman/rahim yang tidak sihat.Rahim yang tidak sihat dan harus ditangani dan diubati segera. Rahim adalah harta yang tidak ternilai kepada setiap wanita. Jangan kerana sikap endah tak endah ....kita kehilangan rahim kita.

Disini kita boleh lihat, rahim yang sihat dan rahim yang tidak sihat. Jika berlaku period pain selalunya pengeluaran darah haid berlaku tidak lancar, tersekat-sekat dan kadangkala masih ada saki baki darah yang tertinggal yang tidak dikeluarkan. Punca penyakit / virus mula membiak dan merebak. Keputihan yang teruk juga menandakan rahim wanita itu tidak sihat. Keputihan kalau tidak dirawat akan membawa kepada penyakit yang lebih serius seperti cancer pangkal rahim, virgin berbau dan kesukaran dalam menjalani hubungan kelamin

Tiada ulasan: