Isnin, 16 April 2012

Alat Ganti Penapis Air (Bio Aura) Filter A ~ F

Pernahkah anda terfikir, adakah kebersihan air yang dibekalkan sudah memadai?



Air merupakan sumber kehidupan. Umum diketahui bahawa 72% kandungan badan merupakan air. Ramai berpendapat bahawa air yang mengalir melalui paip di rumah sudah cukup bersih dan hanya perlu dimasak sahaja.



Pernahkah anda tertanya, ADAKAH SELAMAT AIR YANG KITA MINUM SEHARIAN?



Apa itu Teknologi Nano???

Teknologi Nano, revolusi terkini yang membawa kepada kemajuan dunia dalam abad ke-21. Cirinya yang bersaiz kecil
  1 nanometer   =   0.000000001 meter





Penapis A : Ceramic


Liang yang bersaiz 0.9 mikron mencapai tahap penapisan 99.999%. Dapat menyingkir bahan pencemar seperti Karat, Kotoran, Pasir lumpur dan Bakteria...

Tempoh Hayat : 1 Tahun

Harga RM 79














Penapis B : Bacteriostatic Filter Media


Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, Warna, Rasa, Bahan pencuci dan Eleman-eleman kotor yang lain untuk mengelakkan daripada pertumbuhan bakteria.

Tempoh Hayat : 1 Tahun
Harga : RM 79











Penapis C (KDF + Resin + Activated Carbon Block)

Activated Carbon Block dan penukar ion berlogam KDF memenuhi piawaian US EPA dan FDA National Safety Standards dapat menapis unsur logam berat, klorin, pencemar kimia, di samping mengawal kestabilan air, bacteria dan rumpair. Unsur Resin pula akan melembutkan molekul air dan mempunyai kesan untuk menghasilkan bahan-bahan mineral.

Tempoh Hayat : 1 Tahun
Harga RM 150









Penapis D (Silver Carbon Block)

Memenuhi Piawaian Keselamatan Antarabangsa. Memiliki fungsi penyerapan yang tinggi, berupaya untuk menyerap atau menyingkirkan unsur logam berat, bahan-bahan radioaktif, bahan kimia dan racun serangga.

Penapis E (Bio-Micro Ball)

Teknologi penukar tenaga memecahkan molekul air kepada kelompok air yang lebih kecil secara berkesan supaya dapat diserap dengan senang oleh tubuh badan manusia. Lebih-lebih lagi, ia meningkatkan kapasiti air untuk membekalkan kandungan oksigen, menjadikan air lebih sedap diminum.


Tempoh Hayat : 3 Tahun
Harga RM 150

Penapis F (Nano Ceramic Ball + Bio-Micro Ball)

Penstabil tenaga berteknologi Nano mengekalkan dan menstabilkan kandungan tenaga dalam saiz molekul air yang kecil untuk tempoh masa yang panjang. Ia berupaya untuk menyelaraskan sifat air lebih cenderung kepada beralkali yang sesuai untuk susuk badan manusia disamping menambah kandungan oksigen dalam tubuh badan. Penyerapan yang baik menggalakkan metabolisme badan dan fungsi pembuangan toksin demi kesihatan, kecantikan dan awet muda.

 Tempoh Hayat : 5 Tahun
  Harga RM 190




Tiada ulasan: