Khamis, 22 Disember 2011

Kelebihan Garam Buluh

Kehidupan yang Sejahtera datangnya daripada Gaya Hidup yang Sihat
 Penjagaan Kesihatan Han merupakan cara penjagaan kesihatan dengan ubat-ubatan. Ia berpandukan prinsip-prinsip perubatan tradisional Cina sebagai asas dan aturan, dengan menggunakan sumber-sumber alam semulajadi, khususnya tumbuh-tumbuhan untuk menghasilkan produk kesihatan yang terbaik.

Detoksifikasi ialah proses membersih atau membuangkan segala bahan buangan seperti unsur-unsur pencemar, bahan-bahan logam berat, radikal bebas, agen penuaan dan sebagainya yang terhimpun dalam tubuh badan manusia. Proses detoksifikasi dapat mengaktifkan sel-sel badan, seterusnya menggalakkan penyerapan nutrien di samping menguatkan fungsi organ dalam badan. Oleh itu, ia menjamin perjalanan sistem badan yang lancar.

Imunisasi ialah fungsi menambah, mengukuh dan memperkuatkan pengoperasian dan fungsi organ-organ. Ini termasuk menambahkan nutrien, mengubati masalah kekurangan Qi dan darah, menambah tenaga kepada organ-organ dalaman, memperbaiki kumpulan sel-sel yang rosak, meningkatkan fungsi organ dan mengukuhkan daya tenaga. Tambahan pula, ia juga berfungsi untuk memperkuatkan sistem imunisasi serta daya ketahanan penyakit.


Neutralisasi ialah proses penyelarasan sistem dalaman badan yang tidak seimbang, mempertingkatkan keberkesanan sistem badan, memperkuatkan operasi dan penyelarasan fungsi antara organ-organ.  Ini akan menjamin kesihatan tubuh badan daripada jangkitan penyakit.

Pencegahan
Pencegahan merujuk kepada prinsip untuk mengelakkan daripada jangkitan penyakit.

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder & Premier Drink
 
Khasiat Semula Asli untuk Kehidupan Kini
Kaya dengan bahan-bahan mineral dan elemen mikro seperti magnesium, kalsium dan kalium, menyeimbangkan nilai pH badan dan membantu menyingkirkan bahan buangan badan.
Klik di sini untuk Sijil Halal

1 ulasan:

Unknown berkata...

kelebihan Garam Buluh kepada tubuh badan kita dengan membekalkan bahan mineral dan elemen surih kepada badan manusia. Menyelaras Keseimbangan PH badan,Mengembalikan susuk badan yang beralkali lemah....
Jika berminat sila cal/sms 017-7420235...